2012. október 28., vasárnap

Halloween Challenge Oct 28 - Halloween szereplő

Sokat gondolkodtam, hogy mit (kit) alkossak ezúttal a körmeimre, és kivételesen nem azért, mert nem volt ötletem, inkább túl sok ötletem volt.
Aztán rájöttem. Nem kellett hozzá más, csak körülnéznem a szobámban. Ugye emlékeztek még az én dédelgetett Iron Fist cipőcskémre? (Hát persze, hogy emlékeztek, hiszen mindig ezt mutogatom itt a blogon.) Azt erős túlzás lenne állítani, hogy ez a cipő inspirálta a művemet (szegényt még megsérteném), de színügyileg mindenképpen. Lényeg a lényeg, én zombikat festettem a körmeimre.
Elnézést a rettenetes képekért, de már sötétedett, amikor hazaértem, hát még amikor elkészültem a manikűrrel. Úgyhogy ezúttal két képet hozok, egy vakusat és egy nem vakusat, mindkettő rémes, de lényeg látszik rajtuk.



Gondolkodtam egy kicsit, hogy milyen lehet a zombizöld, aztán arra jutottam, hogy biztosan olyan mint a Shrek-zöld, és a cipő színe is csak megerősített ebben (Essence - Lime Up!). A kis hozzávarrt agyakhoz egy ősrégi Wet 'n' Wild lakkot használtam, amit imádtam, de az idő sajnos nem volt túl kegyes vele. A többi apróság pedig a szokásos Essence díszítővel és Maybelline French White-tal készült rá.

Ki a kedvenc halloweeni figurátok?


4 megjegyzés:

  1. Jajj de édi, olyan ironfist-es a színektől :P
    de ideni:
    https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/579153_370168409738236_1237447879_n.jpg

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam, zseniális, de én erre nem vagyok képes :D
      És köszi :)

      Törlés
  2. De még milyen cuki zombikat! :D Imádnivalók! :D

    VálaszTörlés